χρονογράφημα…

Εγχείριση, φυσιοθεραπεία και αποκατάσταση!

Για πρώτη φορά στην ζωή μου, ήρθα τόσο κοντά με μια επέμβαση η οποία όπως μας είπε ο γιατρός που με χειρούργησε είναι μια στις δύο περιπτώσεις στο εκατομμύριο. Είμαστε στον ένατο μήνα και δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως το χέρι, όμως η συνεχής παρακολούθηση από τον γιατρό μου αλλά και η καθημερινή φυσιοθεραπεία έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν θαύματα.

Η πλήρης αποκατάσταση ελπίζω πως δεν είναι μακριά και σύντομα θα μπορώ να επιστρέψω στις παλιές καθημερινές μου συνήθειες χωρίς να έχω να σκεφτώ πως είμαι με ένα εγχειρισμένο χέρι και ένα εγχειρισμένο πόδι που ειδικά το χέρι θέλει πολλή προσοχή και φροντίδα.

Αυτό με έχει καταπλήξει με την φυσιοθεραπεία είναι πως με τα πιο απλά μηχανήματα κάνεις τις απαιτούμενες κινήσεις οι οποίες όταν τελειοποιηθούν φέρουν την αποκατάσταση στο εγχειρισμένο μέλος.

Κινήσεις, τις οποίες κάνουμε εκ του φυσικού, αλλά ποτέ δεν έχει περάσει από το μυαλό μας ότι γίνονται, κινήσεις οι οποίες είναι χρήσιμες από το να κάνεις το πιο απλό πράγμα μέχρι το να κρατήσεις τα άστρα στην παλάμη σου!

Πολλές περιπτώσεις έχω συναντήσει όλους αυτούς τους μήνες και σκέφτηκα πως πραγματικά «δεν είμαστε τίποτε», αφού με το πιο ασήμαντο πράγμα κόβονται τένοντες, σπάζουν κόκκαλα και από κει που δεν το περιμένεις σου έρχεται ο ουρανός στο κεφάλι.

Κι όμως με την επέμβαση ενός γιατρού, που θα σε χειρουργήσει άμεσα, σωστά, με φροντίδα και περιποίηση, που δεν θα σε αμελήσει από την αρχή μέχρι το τέλος αλλά θα σταθεί δίπλα σου, για να σε διδάξει και να σε ξαναμάθει να περπατάς, να πιάνεις, αλλά προ πάντως θα είναι εκεί να σε αγκαλιάσει και να σε κάνει να χαμογελάσεις και να θυμάσαι πως «δεν χάθηκαν όλα και οι δύσκολες μέρες πέρασαν» το μέρος «εγχείριση» έχει πετύχει.

Αυτό που έρχεται μετά και είναι επίσης πολύ σημαντικό για την αποκατάσταση του ασθενούς, είναι η φυσιοθεραπεία.

 

DSC01897

Και εκεί επίσης ένας ασθενής θα είναι πολύ τυχερός εάν έχει έναν φυσιοθεραπευτή που νοιάζεται, ξέρει αλλά και κάνει πολύ σωστά την δουλειά του, σε καθοδηγεί και φροντίζει να σβήσει κάθε αμφιβολία σου, κάθε απορία σου, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη σου η οποία γίνεται και η ασφάλεια που αισθάνεσαι να αφεθείς στα χέρια του και  να ακολουθήσεις τις συμβουλές του οι οποίες βασικά θα σε θεραπεύσουν και θα αποκαταστήσουν το πρόβλημα.

 

Πραγματικά, όλοι όσοι περιβάλλουν έναν ασθενή από τους γιατρούς, τους φυσιοθεραπευτές, τους νοσηλευτές ακόμα μέχρι και την καθαρίστρια διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην θεραπεία του ασθενή.

Όσα ευχαριστώ και να τους πεί κάποιος είναι λίγα, η ευγνωμοσύνη και η εκτίμηση που νοιώθει και που πρέπει να νοιώθει ένας ασθενής είναι τεράστια, γιατί σίγουρα χωρίς αυτούς και τις υπηρεσίες τους ο ασθενής δεν θα θεραπευόταν.

Εγώ με την σειρά μου, τους ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της ψυχής μου ιδιαίτερα τον γιατρό μου Dr Αλκιβιάδη Αλκη, ο οποίος είναι κορυφαίος στο είδος του, αλλά πάνω από όλα είναι Άνθρωπος και κερδίζει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων γιατί κακά τα ψέματα ολονών μας τρέμει το φυλλοκάρδι του σαν πρέπει να μπει για χειρουργείο. Τον φυσιοθεραπευτή μου Φίλιππο Μαρμαρά που κατάφερε στην πραγματικότητα και χωρίς υπερβολή να δαμάσει τον φόβο μου και να τον εμπιστευθώ και εδώ και οκτώ μήνες με φυσιοθεραπεύει, αλλά και όλο το νοσηλευτικό προσωπικό που με φρόντισε και την Τότα Τομάζου που με εμψυχώνει συνεχώς.

DSC01895

Βέβαια τους γονείς μου που δεν έλειψαν από το προσκεφάλι μου όλο αυτόν τον καιρό και που με φρόντισαν ξανά σαν να και με ξαναγέννησαν από την αρχή. Επίσης, ευχαριστώ όλους τους φίλους που στάθηκαν δίπλα μου και με έκαναν να ξαναχαμογελάσω! Για τα λυκόπουλα δεν θα αναφέρω πολλά πράγματα διότι αυτά είναι το ουράνιο τόξο της ζωής μου και όταν ήμουν στην κλινική μου έστειλαν λουλούδια και ευχές αλλά επίσης πολλά Σάββατα με έπαιρναν τηλέφωνο και μου τραγουδούσαν ένα τραγουδάκι κάνοντας με να συγκινούμαι και να δακρύζω.

Σας ευχαριστώ όλους και πραγματικά μόλις αποκατασταθεί η εγχείριση μου και θα είμαι εντελώς καλά, θα κάνουμε ένα πάρτυ όμορφο για όλους σε μια από τις υπέροχες παραλίες της πόλης μας, με την ευχή από δω και μπρος όλα να πάνε καλύτερα!!

 

Μαρία Μασούρα

DSC01893

 

Leave a Reply

