“Οταν αγαπας κατι, ειναι αγαπη ηδη”

16807701_1324598440912125_1877203523855891305_n

Μπορεί να μην μου δόθηκε παλαιότερα ουτε καν στο σχολείο, να μαθω χορούς, αν και μεγαλώνοντας προσπαθησα πηγαινοντας σε μια σχολή αλλα δεν καταφερα και πολλα, μια και οτι αφηνεις σε αφηνει τελικά…Τωρα, με νεα πίστη είμαι ξανα σε μια αιθουσα χορού και προσπαθω πολύ και παλι απο την αρχή. Πηγαίνω στον μοναδικό στο ειδος του Χαρη Παζαρου του οποιοι η σχολή και η υπαρξη ειναι σιγουρα στολίδι για την Γεροσκήπου αλλα και οχι μονο, εαν φανταστειτε σε πόσους διαγωνισμους εντος και εκτος Παφου, Κυπρου και εξωτερικού βρισκεται και μας αντιπροσωπεύει. Λατρης της παράδοσης και ο ίδιος ο Χαρης έχει πλησιάσει τέτεια το παραδοσιακό αλλά και αυθεντικό στοιχείο της Κυπρου, της λαογραφίας, χορογραφίας ηθών και εθίμων και μεσα από τους χορούς έχει καταφερει να δώσει ενα αριστο αποτελεσμα, ενα υψηλο επιπεδο στον τομεα χορος. Αν τυχει να ερθετε μια φορά στην σχολη και δειτε τα μικρουλια πως χορευουν θα τα καμαρώσετε πολύ.Αλλα και οι πιο μεγαλοι που μαθαίνουν χορους εχουν σιγουρα ενα προσωπικο λογο που τους ωθεί στο να μαθουν να χορευουν. Καποιοι επειδη παντερυονται, καποιοι επειδη παντρευουν, καποιοι επειδη απλα θελουν σαν βρεθουν σε ενα γλεντι να μην ειναι απλα εκει, απλα να απολαμβανουν την μουσικη και να τραγουδουν ενω οι υπόλοιποι λικνιζονται στους ομορφους χορους, και απολαμβανουν περισσοτερο την διασκεδαση!Γιατι οπως και να το κανουμε ο χορος είναι μια εκφραση, μιλα απο μονος του! Εγω λατρευω τον χορο και προσπαθω να μαθω και να συγκρατησω τα βηματα και να τα προσαρμωσω και πανω στην μουσικη, διοτι θελω να ξεφυγω λιγο απο το “οτι χορευκω παιζε μου”.Αστειευομενη το σχολιαζα καπως ετσι στον δασκαλο μου και στους υπολοιπους συμμαθητες μου εκει, και πηρα μια πολυ ομορφη απαντηση “αμα αγαπας κατι ειναι αγαπη ηδη”. Και αφου ειναι αγαπη ήδη με αρκετη προσπαθεια και απο διπλα τον δασκαλο μου και τις συμβουλες την υπομονη του, καθε φορα τα παω ολο και πιο καλα, παιρνοντας ετσι δυναμη για να μπορεσω σε καποιο γλεντι να γινω για πρωτη φορα ενα με τους υπολοιπους που θα χορευουν.Μπορει να μην εχω αυτό που λεμε “μουσικο αυτι”, αλλα αγαπαω τοσο πολυ την μουσικη, τα τραγουδια και τους χορους που σιγουρα μπορω να τα κατακτησω με αλλο τροπο, ισως πιο δυσκολοδιαβατο απο εναν που ειναι ταλαντουχος, αλλα και απο την αλλη καθε πουλλι με την φωνη του χαιρεται, και η προσπαθεια μετραει! Οταν αγαπας κατι, ειναι αγαπη ηδη, λοιπόν! Μια πολύ ομορφη ατακα, η οποια αξιζει να μπει στην ζωη μας γιατι οτι και οταν αγαπαμε κατι δεν υπαρχουν ορια, ουτε περιθωρια! Η αγαπη ολα τα νικαει και ευχομαι και στην δικη μου περιπτωση να ερθει η προοδος και η μαθηση ολων οσων απαιτουνται! – αφιερωμενο σε ολους τους συμμαθητες και στονδασκαλο μας!! KΑΛΟ ΧΟΡΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ!!

16830739_1324598607578775_2614931986831852803_n

Leave a Reply

