O… ακατέργαστος λίθος της Σαλώμης Ευριπίδου!

15621778_1271485452890091_2211104599403706056_n

Έτσι με χαρακτήρισε ένας φίλος όσον αφορά την σχέση που είχα πιο πρίν με τα κομπιούτερ και τα προγράμματα του, αλλά και σε ότι αφορά την τεχνολογία! Ακατέργαστο λίθο! Πολλές προσπάθειες στο παρελθόν για να μάθω κάποια πράγματα αλλά δυστυχώς και πάλι δεν βρέθηκε κάποιος που να έχει όρεξη να μου έδειχνε και μένα δυο πράγματα παραπάνω. Όταν πήραμε στο σπίτι το λαπ τοπ άρχισα να εξοικειώνομαι και να μαθαίνω αρκετά πράγματα τα οποία και πάλι δεν ήσαν αρκετά και σίγουρα βασίλευε μέσα μου ο φόβος μήπως δεν τα καταφέρω. Όταν πλέον δεν πήγαινε άλλο και έπρεπε να αρχίσω μαθήματα επιβίωσης μου στην ουσία και άμεσα να μάθω τον χειρισμό των βασικών προγραμμάτων που χειρίζεται ένα γραφείο, στο μυαλό μου ήρθε η Σαλώμη Ευριπίδου ο γητευτής των κομπιούτερ θα την έλεγα! Επικοινώνησα μαζί της χωρίς να την γνωρίζω ιδιαίτερα, γιατί παλαιότερα που είχα αποφασίσει να αρχίσω μαθήματα κομπιούτερ μου την είχαν συστήσει ως την καλύτερη, πράμα που σήμερα σας υπογράφω με κόκκινο και με το χέρι στην καρδιά! Κλείσαμε ένα ραντεβού και πήγα και την αντάμωσα στο Κέντρο υπολογιστών Σαλώμης Ευριπίδου, στο βασίλειο της δηλαδή και μιλήσαμε. Κανονίσαμε την ώρα του μαθήματος και ξεκινήσαμε άμεσα. Όταν άρχισα, ήμουν πραγματικά σαν ένα φοβισμένο κουτάβι , μη έχοντας γνώσεις και που το γόνυ κλείνε. Για την Σαλώμη ήμουν πραγματικά ένας ακατέργαστος λίθος. Δεν ξέρω πόσο την ταλαιπώρησα μέχρι να συνηθίσω, άλλωστε όπως την αποκαλούν όση την ξέρουν είναι η ήρεμη δύναμη και δεν θυμάμαι πόσο χρόνο πήρε να αντιληφθώ ότι ένα απλό πράγμα θα έκανα, ένα απλό μηχάνημα που λέγεται κομπιούτερ θα χειριζόμουν και όχι μια ατομική βόμβα (που από την άγνοια μου, πιο εύκολο μου φαινόταν εκείνες τις στιγμές να χειριστώ). Η αφοσίωση, η υποστήριξη και η δύναμη που μου πρόσφερε σε συνδυασμό με όλες εκείνες τις γνώσεις που απαιτούνται, με έφερε ένα χρόνο μετά στο σημείο να έχω αποδείξει έμπρακτα ότι επάξια μπορώ να συναγωνιστώ και να ξεπεράσω, να είμαι σε καλύτερο σημείο από πολλούς άλλους που θεωρούσα γνώστες και καλύτερους από μένα! Όταν δε, με την βοήθεια, και τις συμβουλές της καθηγήτριας μου κατάφερα να περάσω τις εξετάσεις της Word και να πάρω το πρώτο μου δίπλωμα στα χέρια, από την χαρά μου ήθελα να το βροντοφωνάζω, να το πω σε όλο τον κόσμο!! Γιατί μόνο όσοι ήταν στην ίδια μοίρα με μένα μπορούν να αντιληφτούν τι εννοώ. Έτσι, η Σαλώμη σιγά σιγά σαν άλλος Καλλίμαχος, σαν άλλος Κριτίας αποφάσισε ότι μπορούσε να σμιλέψει αυτόν τον λίθο, τον ακατέργαστο και να φτιάξει ένα διαμάντι, ένα καλλιτέχνημα. Το πιο σίγουρο είναι ότι ξεπέρασε τις προσδοκίες της, ξεπέρασε τις προβλέψεις της και περίτρανα απόδειξε ότι άμα είσαι καλός και άξιος και γνωρίζεις το αντικείμενο σου μπορείς ακόμα και κάποιον που έχει χάσει την κάθε του ελπίδα να τον κάνεις ξεφτέρι. Αυτή την στιγμή μπορώ άνετα να χειριστώ και τα εφτά προγράμματα που θεωρούνται κύρια σε ένα γραφείο και η καθηγήτρια μου μάλλον έκανε συμφωνία με το 2017 να αποκτήσω και τα εφτά διπλώματα που θα πιστοποιούν έμπρακτα τις γνώσεις που μου μετέδωσε και τον σκληρό αγώνα που έδωσε μέχρι να με δαμάσει και να μου δώσει να αντιληφθώ ότι ο άνθρωπος χειρίζεται αυτά τα μηχανήματα και όχι εκείνα τον άνθρωπο. Σιγά – σιγά και σταθερά βήματα κατακτούμε τον μέχρι τώρα άγνωστο για μένα κόσμο των ηλεκτρονικών υπολογιστών!! Θα πρότεινα σε όλους όσους χρειάζονται το κομπιούτερ για να εξασφαλίσουν τα προς το ζειν ή και για οποιοδήποτε άλλο λόγο να πλησιάσουν στο εκπαιδευτικό κέντρο και να μην χάνουν άλλο χρόνο! Επίσης, οι μικροί μαθητές καλό είναι να αρχίσουν έγκαιρα να μαθαίνουν ηλ. Υπολογιστές και ακόμα καλύτερα να αρχίσουν ρομποτική! Δεν μπορεί να το συλλάβει ο νους πως είναι να μπορεί ένα μικρούλι παιδί να στήνει ρομπότ, να χειρίζεται τον εγκέφαλο τους μέσω του υπολογιστή και να δίνει εντολές σε ένα πιθηκάκι ή σε ένα έλκηθρο ή σε ένα δεινοσαυράκι φτιαγμένα από λεγκο να μετακινούνται, να γαυγίζουν, να τρώνε, να πηδάνε από κλαδί σε κλαδί και να φέρνουν και τον άγιο Βασίλη με τα δώρα του! Πολύ εντυπωσιακό και με την διδασκαλία μιας κοπέλας η οποία πρώτο μέλημα της είναι να μεταδώσει γνώσεις και μάθηση δεν υπάρχει καλύτερο δώρο να κάνετε στα παιδιά σας από το να του προσφέρετε την γνώση μέσα από το παιγνίδι και με την καλύτερη στον τομέα της καθηγήτρια! Αν τα κατάφερα εγώ σημαίνει ότι δεν υπάρχει κανένας εκεί έξω που να μην μπορεί! Αν ήταν πείραμα, σήμερα μπορεί να καταγραφεί ως μεγάλη επιτυχία πέραν των προσδοκιών και του γλύπτη και του … λίθου!! Άλλωστε τα αποτελέσματα είναι εκεί και μας δικαιώνουν!! Το κοπίδι, η ράσπα και τα λιμάκια γλυπτικής στα χέρια της Σαλώμης Ευριπίδου, σας διαβεβαιώ ότι κάνουν θαύματα! Εγώ όσα ευχαριστώ κι αν πω θα είναι λίγα αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως όποια επαγγελματική καταξίωση θα έχω, όποια ανέλιξη στον κόσμο των Ηλ. Υπολογιστών θα έχω από δω και πέρα θα την χρωστώ στην κυρία Σαλώμη Ευριπίδου και στην υπομονή της! Μαρία Μασούρα 15541455_1271485042890132_4238401994397352673_n

Leave a Reply

