οι υπερβαροι ανθρωποι, δεν εχουν μείασμα, ουτε λεπρα, φιλοι μου!!

17630043_1363231430382159_7650917134454436382_n

ευχαριστω από καρδιας την δημοσιογράφο Λυδία Κυριακίδου και το Ραδιο Πάφος για την πρόσκληση τους στην πρωινη εκπομπή της Λυδιας. Μεσα από τις ερωτήσεις και την πορεία της εκπομπής ειχα κι εγω την ευκαιρια να εκφραστώ, να πω και ακουσω πράγματα που μπορεί και για πρωτη φορά να ειπωθηκαν, να τα ακουσα ακομα κι  εγώ. Πολλα συναισθηματα που εγιναν ομορφες λεξεις και τις μοιράστηκα μαζι σας. Αναμετρήθηκα ισως για πρώτη φορά κι εγω με όλο αυτό που έγινε και που πραγματικά είναι μεγάλη υπόθεση. Αρκετες φορές και μέρες είναι δύσκολο να το διαχειριστεις αλλά αμα έχεις διπλα σου ανθρώπους ικανους να σε στηριξουν, να σε αγκαλιασουν, να σου πεντε σοφα λογια, μπορεις, παιρνεις θαρρος και προχωράς. Βήμα βημα καθε φορα, καθε μερα, καθε στιγμή. Η ζωή ειναι όμορφη, ειναι ωραια και παντα ημουν της αποψης οτι μια αγκαλια, ενα χαμόγελο, ενα λουλουδακι ειναι μικροί θησαυροί, θησαυροί που δινουν γευση στην ζωή μας! Οντας υπερβαρο ατομο, το πιο σημαντικο που εχανα ήταν οι μεγάλες, οι σφικτες αγκαλιές αυτες που νομίζεις οτι σου σπανε τα κοκκαλα, ενω στην ουσια ειναι αυτες που όπου έχεις σπασμενο κοκκαλο ή πόνο σε γιατρευουν. Το εχω δηλώσει και στην συνέντευξη, οτι ποτε δεν ημουν το ατομο ή ο χαρακτηρας που θα καθίσω να δω τι ρουχα και τι εξωτερικη ομορφιά εχει ο καθένας. Σημασια για μενα έχουν τα ματια, που ειναι ο καθρεφτης της ψυχης. Που βγαζουν προς τα έξω εκεινη την ζεστασιά, την θαλπωρη και την αγαπη, ολα εκεινα που χασαμε σαν ανθρωποι απο την ζωημας. Η εξελιξη και η τεχνολογια στην ουσια μας αφησαν μονους, κι ας ειμαστε με παρεα, με πολλούς. Ο καθενας μας με το κινητακι του και στον κοσμο του να μιλα, να γελα και να ειναι αλλου το σωμα του κι αλλου το μυαλο του. Θυμήθηκα προχθές, ποσες φαρσες και πόσα αστεία καναμε σαν παιδιά, σαν εφηβοι, σαν νεαρά άτομα και αυτο που με τρόμαξε ειναι που εγω το σκανδαλιάρικο παιδι της γειτονιάς και της φαμίλιας έχω χρονια να κανω πλακίτσες, και το χειροτερο χανομαι κι εγω μεσα στην οθονη του κινητου μου… Η συνεντευξη αφορουσε την επέμβαση στομάχου στην οποία υποβλήθηκα και εμελλε πραγματικά να μου αλλάξει την ζωή και να φερει τα πανω κατω στην ζωή μου! Πραγματικά οπως τονισα και λεω σε καθε συνεντευξη ή οποτε μου δωσουν το λογο σχετικά με αυτην την επέμβαση, τα υπερβαρα ατομα αντιμετωπιζουν τον ρατσισμο στην πιο πληρη μορφη του, αφου ολοι τους κοιτανε με μισο ματι, λες και ζούμε τον καιρό που οι λεπροί ήταν μείασμα. Αντιμετωπιζουν προβληματα και στις εργασιακές σχεσεις, και στις ερωτικές και σε φιλίες ακομη αφου πολλές φορές δεν υπάρχει αποδοχή τους από το κοινωνικό συνολο. Ευτυχως εγώ αυτο δεν το βίωσα καθολου μπορω να πω, παντα η οικογενεια μου ηταν δίπλα μου, πάντα είχα φιλαρακια τα οποία αγαπουσαν εμενα, τον χαρακτηρα μου και δεν έβλεπαν το περιτύλιγμα μου. Ομως, δεν ειναι ολοι οι υπέρβαροι τοσο τυχεροί όσο ειμαι εγώ. Αρκετοί απο αυτους πέφτουν και σε καταθλιψη, σε στεναχωρια για την συμπεριφορά των απ’ εξω, οι οποίοι πάντα εχουν να πουν και σχολιάσουν (ειδικα μες την εκκλησια, οι περισσότεροι νομίζουν ότι πανε για να σχολιάσουν τον κοσμο και τον ντουνια!) και δεν κοιτανε τα δικα τους προβληματα, τα δικα τους λάθη και τις δικες τους ατασθαλίες στην ζωή! Η ζωή ειναι πολύ ομορφη και ευλογημενη να την ζουμε με αγαπή, με σεβασμό, με ευωδία λόγου και πράξεων. Ευτυχως υπάρχουν ατομα και μου το θυμιζουν και μενα οταν με παρει απο κατω το κουπί, και με ξαναστηνουν στα πόδια μου. Από όσα κανουμε, οταν τα κανουμε καλοπροαίρετα, με αγαπη και πίστη δεν ειναι λάθος. Η αγαπη ειναι αγαπη και αμα ειναι με καθαρα τη καρδία τοτε είναι θησαυρος. Ελπιζω, με την συνεντευξη και τα οσα κατα καιρους δημοσιευω ή δημοσιευουν κι αλλοι για μενα, να γινονται δρομος ευτυχιας για ανθρωπους που αντιμετωπιζουν το τερας της παχυσαρκίας σαν τερας, γιατι εγω λόγω του χαρατήρα μου το αντιμετώπισα οπως η ωραία και το τέρας που στο τελος το ερωτεύτηκε και το εβλεπε με θετικότητα, και ετσι δεν με ενοχλουσε. Ειχα ομως συμβιβαστει με ολο αυτο και δεν φανταζομουν ποσο και πως μπορεί να σε αλλαξει μια τετοια επέμβαση. Καταρχας, δεν ειχα προβλημα υγειας και αυτο λειτουργουσε λιγο αρνητικα στο να το παρω αποφαση να κανω μια διαιτα ή ενα ελεος με ολο αυτο. Από την αλλη ζηλεια μεσα μου δεν ειχα για κανεναν ωστε να ερχομουν στο σημειο να ζηλεψω και να πω θελω ρε παιδι μου, να γινω ετσι! Οχι. Παντα θαυμαζω το ωραίο, και τους θαυμασιους ανθρωπους τους ξεχωρίζω και τους κλειδωνω στην καρδια μου. Οσοι λοιπόν, αντιμετωπίζετε προβλημα παχυσαρκιας και θελετε το λυσετε, μπορειτε να με ανταμωσετε και να μιλησουμε από κοντα αν και καλυτερη λυση ειναι να μιλησετε με τον ιδιο τον γιατρο, τον άνθρωπο που σε βοηθα να ξαναγεννηθεις στην ουσια, και που ειναι ο Δρ Ιωαννου Γιαννης, ο οποιος χειρουργει στην πολυκλινικη Υγεια στην Λεμεσο. Ενα εξειδικευμενο κεντρο υγειας που το ονομα του και μονο ειναι η αφετηρια να βρεις, να μπεις στον δικο σου παραδεισο. Μιληστε με τον γιατρο και εκφραστε του τους φοβους, τις ανησυχιες σας. Το παχος μικραινει την ζωη, ελεγαν σε μια διαφημιση και ημουν μολις εφτα ετων. Και λαθος μου, που δεν με ειχε προβληματισει ποτέ. Τωρα εχει ανοιξει για μενα ενα νεο κεφαλαιο ζωης το οποιο πλεον σκοπευω να ζησω ομορφα και ζεστα. Δεν υπαρχει καμμια βια ή ανυπομονησια να αλλαξει κατι. Υπάρχουν πλεον ευκαιριες που πριν δεν μου δινονταν ισως και που τωρα σκοπευω να τις πιω όπως πίνω τον καφε μου: μεχρι την τελευταια γουλια! Καλη σας μερα και ποτε μην ξεχνατε να αντιμετωπίζετε τον ανθρωπο ως ψυχη, ουτε σαν εμφανιση, ουτε σαν πορτοφόλι, ουτε σαν καλουπι. Μην μας καλουπωνει η κοινωνια και παμε ολοι σετακι. Ο καθενας μας ειναι ενα ξεχωριστο παιδι του Θεου, ταγμενο να φερει εις πέρας οτι του εχει γραψει ο Θεος. Δεν ειναι της αρμοδιοτητας λοιπόν του καθενος να κρινει ζωντας και νεκρους, παρα μονον του Δημιουργου μας. Οι υπολοιποι ας βρουμε τον δρομο μας και πιο πολυ ας αφησουμε τον συνανθρωπο μας να ανασανει. Ολοι εχουμε δικαιωμα στην ζωη και ας μη γινει καποιος απο μας ο δήμιος ενος ανθρωπου ειτε γιατι ειναι υπερβαρος ειτε γιατι εχει καποιο προβλημα υγειας ή οτιδηποτε αλλο και μοιαζει (γιατι δεν ειναι!!) διαφορετικος απο μας. Καλο απογευμα!!

Μαρια Μασουρα

17498649_1359814020723900_878652368600852916_n.jpg

Leave a Reply

