Το πως δεν έπαθα έμφραγμα από χαρά, ένας Θεός το ξέρει!

15941274_1288005361238100_3916877852190595988_n

ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ

Το πως δεν έπαθα έμφραγμα από χαρά, ένας Θεός το ξέρει!

… με πήρε να με ενημερώσει για τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Ημουν έξω, σε συνάντηση με φίλους, πρόσκοπους από την Αθήνα. Μιλούσαμε γενικά και προσκοπικά. Εκει που τυχαία τους ελεγα για την επίσκεψη της στην αγέλη μας και που έστησε με τα λυκόπουλα το ρομπότ ξετρελλαίνοντας μας, κτύπησε το κινητό μου. «Dream it possible», το τραγούδι, πολύ ωραίο και με μυνήματα. Ειδικά για μένα θα γράφτηκε νομίζω. Μας τρόμαξε λίγο, πάντα μας κάνει να πεταγόμαστε όταν κτυπά. ΣΑΛΩΜΗ ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ! Ντριιιιν… απαντώ. Ακούω την χαρούμενη φωνή της να μου αναγγέλλει χαρούμενα ΠΕΡΑΣΕΣ! Το πως δεν έπαθα έμφραγμα από χαρά, ένας Θεός το ξέρει! Ακόμα και τώρα δυό ώρες μετά είμαι μουδιασμένη από χαρά, στο ίδιο σημείο. Δεν κουνήθηκα. Δεν ξέρω αν θέλω να κουνηθώ. Τελικά πόσο άξιζε όλο αυτό το διάβασμα, οι ατέλειωτες ώρες μελέτης, που εμένα με τρόμαζαν. Εξετάσεις, άκουγα και πάθαινα σοκ. Έσβηναν όλα από την μνήμη μου και το δίσκο το σκληρό και το χέρι μου γινόταν ένα με το ποντίκι, χωρις να μπορώ να κάνω κίνηση. Μπροστά μου μια οθόνη που σαν να έβλεπα πρώτη φορά, να με τρομάζει και να με κάνει να θέλω να το βάλω στα πόδια. Πολλές φορές έπιασα το πόδι μου σε ετοιμότητα για να το βάλω στα πόδια, να το σκάσω, κάπως έτσι που καθόμουν κάποτε και στον οδοντίατρο. Σε ετοιμότητα για να τρέξω, να φύγω, «να γλιτώσω». Και ενώ ήμουν σε πλήρη blackout να ακούω την ήρεμη φωνή της να μου λέει «μπορείς, αφού τα ξέρεις». Και γω με πλήρη εμπιστοσύνη, αφού είναι η μόνη που ξέρει τί ξερω και πόσο καλά τα ξέρω! να παίρνω θάρρος και δύναμη! Και ναξεκινώ με αργές στην αρχή κινήσεις,αλλά σίγουρες και σταθερές, βλέπετε, ότι ξέρω το ξέρω πολύ καλά, κι ας μην το αντιλαμβάνομαι πολλές φορές μέχρι να χρειαστεί, και παίρνω κουράγιο «αφού μπορείς», και παίρνω δύναμη «αφου τα ξέρεις» και το μάθημα συνεχίζεται, οι γνώσεις πολλαπλασιάζονται, το μυαλό μου πάντα διψασμένο να μαθαίνει, να γνωρίζει, να έχει σχέση με την μάθηση, την γνώση, αλλά και με το φόβο προς το άγνωστο τις περισσότερες φορές να μου βάζει εμπόδια, και να θέλει να με σταματήσει…

«Αφού μπορείς…», «αφού τα ξέρεις», «προσπάθησε».

Και κάπως έτσι τα κατάφερα να μπω σ έναν κόσμο που πάντα με γοήτευε αλλά που απογοήτευε η διδασκαλία των προηγούμενων δασκάλων μου από τον πρώτο στο λύκειο, την δευτερη στο κολλέγιο, τον τρίτο στο επόμενο κολλέγιο, με έκαναν να αποκτήσω ένα φόβο όσον αφορά τα κομπιούτερ, την τεχνολογία και να τρέχω μακριά ή να βάζω τα κλάματα «δεν μπορώ, δεν ξέρω.» «ξέρεις, προσπάθησε, θα τα θυμηθείς».

Κανένας απο τους προηγούμενους καθηγητές μου στο μάθημα αυτό δεν κάθησαν δίπλα από ένα φοβησμένο, ταλαιπωρημένο μαθητή στο μάθημα τους. Ούτε που τους ένοιαξε…

Στο βασίλειο της Σαλώμης, έτσι ονομάζω εγώ το Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Σαλώμη Ευριπίδου,βρήκα εκτός από τις γνώσεις και την μάθηση, έναν πραγματικό δάσκαλο, έναν άνθρωπο που έκανε το παν για να με βοηθήσει να μάθω, να ξέρω και να μπορεσω να κάτσω μπροστά από έναν υπολογιστή και να ξέρω, να δουλέψω, να αποδώσω, να δημιουργήσω όμορφα πράγματα, και να απολαμβάνω την κάθε δημιουργία, την κάθε πρόοδο μου χωρίς πλέον να έχω έτοιμο το πόδι μου στην … εκκίνηση!

Και κάπως έτσι πήρα το δίπλωμα της word και τώρα του powerpoint. Ναι μπορω! Εμπιστευθηκα την καλύτερη στον τομέα της καθηγήτρια και ναι, το πήραμε κι αυτό όπως θα πάρουμε και τα άλλα. Δεν έχω λόγια να περιγράψω το συναίσθημα που ένοιωσα με το «πέρασες», με το «μπορείς», με το «εγώ πιστεύω σε σένα», με το «είμαι σίγουρη τα ξέρεις», με το «δεν με πιστεύεις» που με ρωτούσε η καημένη στην αρχή. Όχι δασκάλα μου μόνο σε πιστεύω, αλλά για τα όσα μαθαίνω και παίρνω από σένα δεν θα είναι ποτέ αρκετές οι λέξεις να τα πω, να τα εκφράσω. Καλά τα είπε ο Μέγας Αλεξανδρος!

Σε ευχαριστώ μα πάνω από όλα υποκλίνομαι στους γονείς σου που ανάθρεψαν ένα τέτοιο παιδί, που πρώτα είναι άνθρωπος, είναι φίλος και μετά δάσκαλος.

Ευχαριστώ από την ψυχή μου, για όλα! ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!

Τα λογια ειναι περιττα! Εκπαιδευτικό κέντρο ηλεκτρονικών υπολογιστών Σαλώμης Ευριπίδου, και τον πιο ακατέργαστο λίθο είναι άξια να τον κάμει παρθενώνα! Από σήμερα, λοιπόν,εγώ κάτοχος και του powerpoint!

Εμπιστευθείτε τα παιδιά σας στην πιο έμπειρη καθηγήτρια για να γνωρίζουν με ποιότητα το μάθημα τους! Ποιότητα, και άψογη καθηγήτρια, την οποια  σας συστήνω ανεπιφύλακτα. Ότι κι αν πω είναι λίγο, πολύ λίγο για να χωρέσει το μεγαλείο της! Ευχαριστώ από καρδιάς δασκάλα μου που με πήρες από το χεράκι και μου έδειξες το δρόμο! Σε ευχαριστώ!

Και με δάκρυα χαράς κλείνει αυτή η μέρα, πολλή ένταση, πολύ άγχος, πολλή έγνοια. Ηξερα ότι το πέρασα, άλλωστε το είχα νοιώσει, ένας μαθητής πάντα ξέρει αν έγραψε ή όχι! Αλλά, το να το ακούσεις με συγκίνηση και με ατόφια χαρά από τον άνθρωπο που σε έκανε να υπερβείς τον εαυτό σου και τα όρια σου, και να φθάσεις στο σημείο να περάσεις μιαν εξέταση είναι όλη η μαγεία να σε τυλίγει και να σε κάνει να λάμπεις!

Αλλά δασκάλα μου, όλα τα μπράβο δικά σου, αν  δεν ήσουν εσύ, όχι μόνο δεν θα έπαιρνα αυτά τα δύο σημαντικά διπλώματα, θα ήμουν ήδη έξω της πόρτας!!

Ευχαριστώ!!

Μαρία Μασούρα

(DUM SPIRO SPERO)

Απλά τώρα με έκανες να το πιστεύω κιόλας, ναι, γίνονται και θαύματα!!

15978072_1288005344571435_7289828897168458629_n

 

Leave a Reply

