ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ

18835839_1680209888951133_1394799266656805211_n
Τα γενέθλια μας, είναι η πιο σημαντική μέρα του χρόνου για τον καθενα μας ξεχωριστά. Ειναι μια μερα, που είτι βρεχει καρεκλοπόδαρα ειτε καιει πετρες η χαρα ανθίζει από μέσα μας και αντανακλαται σε ενα υπέρχο, ξεχωριστό, αληθινο χαμόγελο! Αυτή την μέρα λοιπόν, θέλεις να έχεις δίπλα σου όλους τους καλούς φίλους όλους τους ξεχωριστούς ανθρώπους, αυτού που μαζί τους μοιραστηκες ή μοιραζεσαι χαρές, λύπες, σκέεις προβλήματα. Και το πιο ομορφο και πολύτιμο δώρο για σενα ειναι απλά και μονο η παρουσία τους εκεί, μαζί σου, σε ένα τραπεζι με καλό φαγητό, μια τούρτα με τα αναλογα κεράκια, λίγο κρασί, καλή μουσική και όμορφα τραγούδια που σε παρακινούν να τα χορέψεις ή να τα τα τραγουδήσεις.
Για μένα, προσωπικά, τα τρία τελευταία χρόνια, ήταν αρκετά δύσκολα, αφού μετά την επέμβαση στο χέρι και στο πόδι μου ακολούθησε πολύμηνη φυσιοθεραπεία και προσπάθεια μεχρι να γίνω καλά. Και πριν κλείσουν δύο χρόνια είχα και την επέμαση του στομαχιού, η οποία κυριολεκτικά πλέον με άλλαξε αφου σχεδον έχασα 70 κιλά.
Ετσι, ένα τραπέζι εκπληξη στηθηκε για μενα που αλλου;
Στα Λαδαδικα. Ενα εστιατόριο που ξερει να εξυπηρετει τον πελατη του, να παρέχει ευγεστο φαγητό, προσιτές τιμές, και την καλύτερη ζωντανή μουσική από την υπέροχη κομπανία του κύριου Νίκου!
Οι εκπλήξεις πολλές, τόσο για μένα από τους καλεσμένους μου όσο και απο τους καλεσμένους μου πρός εμένα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω λοιπόν, όσουν ήταν παρόντες και με την ομορφια της παρουσίας τους λάμπρυναν την δική μου ξεχωριστή χαρά, θα ήθελα να ευχαριστήσω και όσους δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν αλλά ήμασταν συντονισμένοι στα ίδια μήκη κυμματοσκέψεως καθώς επίσης όσους τηλεφώνησαν, εστειλαν μυνήματα στο κινητό, στο φεησμπουκ, όσους έστειλαν κάρτες μέσω ταχυδρομείου, ή ευχες μέσω των γονέων μου, που μου μετέφεραν με πολλή χαρά!
Θα ήθελα να ευχαρισήσω τους συναδέλφους μου και τους μαθητές στο φροντιστήριο Σαββίδης όπου εργάζομαι γιατι μου έκαναν έκπληξη, τραγούδησαν για μένα το τραγούδι γενεθλίων και μου έφεραν την πρώτη τούρτα μαζί με τις ευχές και την αγάπη τους. Μια αγάπη και ένα πακέτο ευχών που σίγουρα έχω ανάγκη να έχω στην ζωή μου.
Την ίδια μέρα, ακολούθησε ακόμα μια τούρτα – εκπληξη που με άφησε έκπληκτη αφού ήταν μια τούρτα μηλόπιτα, ένα από τα αγαπημένα μου pies και μάλιστα αυτή η έκλπηξη έγινε με πρωτοβουλία της καθηγήτρια μου των κομπιουτερ Σαλώμης Ευριπίδου. Επειδη, ήταν μέρα Τετάρτη τα γενέθλια μου φέτος αφήσαμε για το Σάββατο το μεγάλο πάρτυ όπου είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε ένα ξεχωριστό βράδυ μέχρι πρωίας στο κέντρο ΛΑΔΑΔΙΚΑ, το οποίο έκανε τα παντα ώστε να κυλήσει όμορφα η βραδια και να έχει επιτυχία το γεγονός!
Σας ευχαρισώ όλους από καρδιάς, και επίσημα πλέον στα 46 μια ηλικία που όχι δεν με φοβιζει, αντίθετα χαίρομαι που είμαι μια ανάσα δρόμο μακριά από τον μισό αιώνα ζωής…
Χαίρομαι, που βγηκα νικητής μέσα από όλα συνέβηκαν τα τελευταία χρόνια και που στην ουσία μου εδωσαν γνώσεις, μου έδωσαν δυναμη και υπομονή, νέους φίλους στην ζωή μου, οι οποίοι όχι δεν μοίρασαν το κομμάτι αγαπης που υπήρχε στην ψυχή μου για σας αλλά με την συμβολή τους μεγάλωσαν το κομμάτι αυτό και έγινε μια μεγαλη αγκαλια για ολους.
Ευχαριστώ και πάλιν όλους όσους “ηταν εκεί” είτε με την σκέψη τους, είτε με την προσευχή τους για μένα, ειτε με παρουσία προσωπική!
Μια καινούργια χρονιά ζωής ξεκινά για μένα και όσα είναι γραμμένα για μενα και θα έρθουν θα τα δεκτώ με χαρά και με υπομονή. Σβηνοντας το κεράκι με τον αριθμο 46 σηματοδοτήθηκε για μένα η δική μου χρονιά και ευχομαι να υπάρξουν όμορφες μέρες και καλύτερες από ότι ειχα την ευκαιρία να ζήσω και να διδαχθώ μέσα από τα συμβάντα και τα τεκτενόμενα!
Χίλια ευχαριστώ στο κάθε μουτρακι που έσκασε ένα ζεστό και γλυκό χαμόγελο για μένα αυτες τις μέρες, αυτες τις στιγμές!
Και ανταποδιδω τις ευχες αγαπης και φιλιας που έλαβα από σας ευχόμενη να έχετε υγεια και χαρά, γαλήνη και ομορφια στα σπίτια σας!! χχχ
Μασούρα Μαρία
happy birthday girl
18920220_1444794512225850_2956963669950975838_n      18835762_1680210568951065_8174102093618813045_n
Leave a Reply

